Hoeveel tyd spandeer ons om nuusbriewe te skep en te stuur, en hoe min of geen verpersoonliking is dit nie? Outomatisering beteken nie net om 'n outomatiese versending te bepaal nie, maar bowenal om relevante kommunikasie te stuur, wat outomaties gepersonaliseer word in inhoud en op die mees geskikte manier vir elke gebruiker. 'n segment van my kliënte 'n verbruiksgoedere teen 'n sekere frekwensie koop, kan my in staat stel om hul behoeftes te antisipeer deur 'n kommunikasie te stuur wat hulle aanspoor om voort te gaan om by my te koop. Dit, in die geval van die apteek, kan met 'n sekere frekwensie gebeur gegewe die soms konstante verbruik van sekere produkte.
Kies altyd die mees geskikte kanaal
Soos ons al herhaaldelik die geleentheid bygewerkte telefoonnommerlys van wêreldwyd gehad het om te herhaal, is dit noodsaaklik om met mense op die kanaal te kan kommunikeer wat hulle as die relevantste beskou, of wat hulle bloot verkies. Hoekom aanhou om e-posse te stuur aan 'n kliënt wat dit nie lees nie, en wat dalk met ons in aanraking kom via Facebook? Om te verstaan watter elke gebruiker se gunstelingkanaal is, kom kunsmatige intelligensie ons weereens tot hulp, aangesien dit outonoom sal kan bepaal watter kommunikasiekanaal om te bevoordeel.
Om byvoorbeeld te kan bepaal dat
-